Monday, October 13, 2008

TOPIK 9 : KOMPUTER ….LAPTOP…(^^)

Assalamualaikum ..and Morning Glory!!! Heheheh =)

Harap semua sihat sokmo.. heheh .. Alhamdulillah sy kat sini sihat hendaknya.. hehhe..
Seperti biasa saya mahu bermonolog kat sini tajuk as abovela.. camner wokey x?ha3.. sy raser bkn saya sorang jer suker mengadap depa.. ha3.. mesti kawan2 yg len pun samer..

Disebabkn jadual yg still just temporary.. nk tau.sy punyer jadual dok ngadap PC plus laptop camner.. agak dasyatla.. sampai dah x larat dah rasernyer heheh PC and aptop pun dok nyampah tgk saya ha3 pedulikkan die.. LAYAN….

So, aper yang bestnyer ngadap PC & laptop ni lelamer? Kalo cam sy la, semenjak 2 buhsan tahap dewa-dewi ni sy create blog ni.. kat sini..la.. nk merapu ker? Nk share idea ken k share tips or knowledge ke.. papojerla.. sbb tu dok setia ngadap PC ngan LAPTOP ni.. Ohh .. luper jadual for temporary.. nk tau..

Kul 4.30a.m Online dok baca… baca… dan membaca artikel.. ha3….surf la..
Kul 7.00a.m Ngadap laptop plak.. dok mengarang ( nk elak tido pas subuh sebenornyer ha3.. tp kdg2 tertido.. gak gara2 membaca )
Kul 10.15a.m On duty kat pharmacy as data entry mestilah ngadap PC ha3… rest kul 1.30 p.m …
Kul 2 p.m sambung till 5.00 p.m
Balik umah ………………………….Mata leh tahan lagi…
Kul 5.30 p.m Online , bls mail,penpal,chat ( kalo ader org yg nk dikacaula. ha3)
Kul 7.00 p.m Off…
Kul 8.40 p.m On balik nk hilangkan kebosanan.. sambil dgr news.. x tgk TV pun… mlsla..On samapi tgk tahap ketahanan dah raser2 cam dizzy .. taip pun dah merapu.. naik..ats tido..

(Itulah routine harian PC and laptop saya…ha3) dasat x dasat sangat la.. camner?Kire kawan baik saya yg paling best… !!!!! Kalo nk tau..la.. if x tau nk ckp ngn saper2 .. itula kejer saya.. yerla.. x nk..bosan2 jer kener isi maser yg ader ha3…

Tp.. tau x.. affect dok dpn depa lamer2 hmm.. nanti sy lampirkan ..luper plak nk amik… hehehe.. kat PC gak.. Mater sy slalu penat sbb ngadap PCla.. ish…makin naiklah power spect ni.. hari tu pun br naik.. tu kire saya pakai slalu x penah tanggal pun.. huhuhu….

Mamaku pun risau saya dok ngadap PC jer.. ha3….sampai x tercakap dh.. dasat.. x? Yerla dulu blaja.. skrg x blaja.. melayan jerla.. ha3….Kalo.. sy wat perintah berkurung dalam bilik.. alamat x baca buku plak nanti…ngeh3….

Selen dok sibuk bacer artikel and surfing.. sy suker dengar lagu.. or paper jerla halwa telinga.. yang boeh dilayan.. ha3…smua saya layan.. tp yg heavy tu.. mintak maapla.. pocah kepalo den.. hehehhe…

Tu..la.. serba sedikit psl PC and Laptop… kalo x der mereka.. raser cam x bestla.. ha3… raser mcm ni menaip jer ha3… no wonderla… sy suker merapu byk.. k.la..Mohon diri dulu……….Adios….; )

*******************************************
Ni sy taip b4 PC breakdown.. sabo jola.. nk wat camner agak geramla.. maner xnyer kawan baik msk clinic plak.. punah hatiku.. heheheh… rs busan kitla.. ish…biler la die nk balik.. tertunggu2 saya.. ha3…rindu giler..

No comments: