Thursday, September 4, 2008

Untuk Permulaan...



Bismillah hirrahmaa nirrahim & Assalalamualaikum..

Pembuka Bicara, Alhamdulillah saya berjaya jugak memulakan blog saya ni walaupun tak seberapa.Maklumlah baru bermula, sebarang kekurangan dan kecacatan mohon dimaafkan..

Cuaca hari ini.. sgt sejuk dan damai hujan lebat turun tanpa henti .. baru mula hujan sebenarnya.. mungkin saya tak dapat menaip dengan banyak sekadar intro permulaan blog saya.

Sebenarnya dah lama dah nk adakan blog sendiri ni,tp bz memanjang hehe..Ni pun.. sebab tgh tanam anggur so, masa nilah saya ambil untuk berkongsi bersama teman-teman yang len...

Hmm.. Di awal bulan Ramadhan ini sangat indah bagi saya, sebab ini pertama kali saya raser saya cuba memahami dan mendalaminya..mungkin kata org sampai seru hehe..tu yang raser aman dan sejuk jer di bulan Ramadhan yg mulia ni..

Alamak hujan makin lebat dan maybe guruh akan berkunjung plak lps.. ni.. saya terpaksa mengundur diri hehe...

Hmm sebelum saya berundur, blog saya ni lebih kepada luahan hati saya,pautan2 artikel yang saya rasakan boleh dikongsikan bersama dan bertukar - tukar pendapat..

Saya mengakhiri intro blog saya dgn wassalam....

No comments: